Transport si retururi
LIVRARE
Livrăm marfa numai în România și numai în locurile pe care serviciul de curierat FAN Courier le oferă fără taxe suplimentare. Verificați lista înainte de a comanda mărfuri, la următorul link. Livrarea se face prin serviciul de curierat FAN Courier și numai în zilele lucrătoare de la (08-16). Serviciul de curierat livrează articolele comandate în termen de 8 zile lucrătoare. În timpul promoțiilor, este posibil un timp de livrare mai mare. De obicei, mărfurile sunt livrate în 2 până la 3 zile. Pentru a determina timpul exact de livrare, Cumpărătorul va fi contactat de un curier autorizat.
La cumpărare, vă rugăm să lăsați numărul de telefon sau mobil, astfel încât curierul să vă poată contacta în caz de nevoie.
Livrarea este gratuită pentru suma de achiziție peste 250 RON, iar pentru sumele mai mici de 250 RON livrarea se percepe în sumă de 25 RON.
Dacă după 20 de zile de la plasarea comenzii dvs. nu primiți nici o notificare cu privire la starea comenzii sau a livrării, vă rugăm să contactați info@ninewest.com.ro, astfel încât să putem lua măsurile necesare pentru a găsi sau trimite un înlocuitor.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu livra produsul comandat în caz de lipsă în depozit, eroare din fabrică sau din cauza unei erori tehnice. În acest caz, Vânzătorul va informa Cumpărătorul și îi va oferi un produs alternativ din oferta sa. Vânzătorul nu este responsabil dacă Cumpărătorul nu primește o notificare din cauza unei erori tehnice (e-mail în folderul spam sau similar).
În cazul în care Cumpărătorul nu este prezent la adresa indicată în timpul livrării, produsele cumpărate pot fi ridicate de un alt adult specificat de Cumpărător în comandă.
Este recomandat să inspectați vizual coletul la preluarea transportului. Dacă observați că pachetul este deteriorat semnificativ și bănuiți că și produsul este deteriorat, refuzați să acceptați expedierea și să ne anunțați imediat prin e-mail la info@ninewest.com.ro sau sunând la 0738 832 898.
RETURNAREA FONDURILOR
În cazul retragerii din contract, consumatorul are dreptul la o rambursare sau schimb pentru alt produs. Suma mărfurilor plătite este returnată cumpărătorului la primirea produsului, pe care îl returnează din cauza retragerii din contract, cu condiția să se stabilească faptul că produsul nu este deteriorat, adică. corect.
Comerciantul este obligat să restituie consumatorului fără întârziere suma plătită de consumator în temeiul contractului și nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației de retragere sau de la primirea produsului returnat de client din cauza retragerea din contract.
Costurile de returnare a bunurilor sunt suportate de cumpărător, cu excepția cazurilor în care cumpărătorul a primit un articol defect sau incorect.
PROCEDURA DE RETURNAREA FONDURILOR
Pentru a face o rambursare, avem nevoie de următoarele informații:
- Datele dvs. personale;
- Numărul facturii de cumpărare (ați primit factura împreună cu produsul achiziționat);
- Numărul contului curent, la care vor fi plătite fondurile;
Ne puteți furniza informațiile solicitate completând formularul de contact (faceți clic pe link).
Rambursările nu pot fi solicitate mergând la unul din punctele de vânzare cu amănuntul NINE WEST - WEST TEAM FASHION SRL.
Dacă dintr-un anumit motiv nu puteți trimite o cerere de rambursare prin formularul de contact, ne puteți contacta prin telefon 0738 832 898.
De asemenea, dacă aveți întrebări suplimentare, ne puteți contacta oricând prin același număr de telefon.
WEST TEAM FASHION SRL